Toroslar EDAŞ, Mersin’de Kesintisiz Enerji İçin Yatırımlarını Sürdürüyor

Toroslar EDAŞ, Mersin’de Kesintisiz Enerji İçin Yatırımlarını Sürdürüyor

Toroslar EDAŞ, sürdürülebilir ve kesintisiz enerji hizmeti sunma hedefi doğrultusunda 2024 yılında Mersin’de yoğun bir şekilde bakım, onarım ve yatırım faaliyetlerini gerçekleştirdi. Şirket, enerji altyapısını güçlendirirken aynı zamanda dijital dönüşüm ve müşteri odaklı projelere de öncelik verdi.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri’nin bir parçası olan Toroslar EDAŞ, sürdürülebilirlik stratejisini benimseyerek insan ve teknoloji odaklı projeler geliştirip hayata geçirerek Türkiye’nin enerji dönüşümüne öncülük eden şirketler arasında yer alıyor. 1 milyondan fazla müşterisine daha güvenilir ve kesintisiz enerji sağlamak için Mersin’de müşteri odaklı çalışmalarını sürdüren şirket, önemli adımlar attı.

Mersin’de, hizmet verdiği 12 bin 503 trafo ve 44 bin 77 kilometrelik enerji hattında sürdürülebilir ve kesintisiz enerji sağlamak için bakım, yenileme ve yatırım faaliyetlerini devam ettiren Toroslar EDAŞ, aynı zamanda dijital dönüşüm çalışmalarıyla karbon ayak izini azaltmaya yönelik adımlarını da hız kesmeden sürdürdü.

Aydınlık bir kent vizyonu doğrultusunda mevsimsel ve coğrafi koşulların olumsuz etkilerini en aza indirmeyi hedefleyen şirket, Mersin’in çeşitli ilçelerinde 15 bin 587 aydınlatma armatürünün bakımını tamamlayarak enerji altyapısını güçlendirdi. Ayrıca, 49 pano, 411 trafo ve 575 dağıtım merkezinin bakımını yaparak altyapısını güçlendiren Toroslar EDAŞ, 2 bin 750 kilometrelik hattın bakımını gerçekleştirerek sürdürülebilir enerji dağıtımına katkı sağladı.

2024 yılında belirlenen yatırım hedeflerini başarıyla gerçekleştiren Toroslar EDAŞ, 1 milyondan fazla müşterisine kesintisiz ve kaliteli enerji sunabilmek adına 509 kilometrelik yeni kablo döşeme ve 6 bin 12 yeni aydınlatma armatürünün montajını tamamladı. Ayrıca, 498 yeni elektrik panosu ve 192 trafo merkezi kurarak altyapısını güçlendirmiştir.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri, operasyonel süreçleri iyileştirmek ve müşteri memnuniyetini arttırmak için teknoloji odaklı projelere ağırlık vererek dijitalleşme sürecine öncülük ediyor. Mobil Haberleşme ve Şarj İstasyonları ile afet anlarında iletişimi sağlayarak afet yönetimine katkıda bulunurken, ChatVolt uygulaması ile müşterilere anlık destek sağlıyor.

Müşteri odaklı yaklaşımını benimseyen Toroslar EDAŞ, operasyonel süreçlerini daha verimli hale getirerek müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor. Müşterilerine 7/24 hizmet sunan şirket, çeşitli iletişim kanalları aracılığıyla müşteri talep ve şikayetlerini dinleyerek çözüm odaklı çalışmalarını sürdürüyor.

Toroslar EDAŞ, Mersin’deki enerji altyapısını güçlendirmek adına yatırımlarına kararlılıkla devam edecek. – MERSİN

Related Posts

Finans sektöründe yapay zeka dönemi! Uzmanların öngörüsü korkuttu

Teknolojinin hayatımızdaki etkisi yapay zekayla birlikte daha da hissedilir bir hale geldi. Yapay zekanın hızlı işlevsel ve üretken olması bir çok sektörde kolaylık sağlarken iş dünyasında çalışanları da tedirgin etmeye başladı. Yapay zekanın …

6G ne zaman çıkacak? İşte kullanıma sunulması beklenen tarih

5G daha Türkiye’de yaygın değilken, dünya 6G çalışmalarını hızlandırıyor. Nokia’ya göre önümüzdeki 5 yıl içinde karşımıza çıkabilir.

Beyin hayal ile gerçek arasındaki farkı böyle anlıyormuş

İnsan beyni, hayal ile gerçeği ayırt etme konusunda şaşırtıcı derecede basit bir mekanizmaya sahip olabilir. Neuron dergisinde 5 Haziran’da yayımlanan bir çalışmaya göre, beynin belirli bir bölgesindeki aktivite düzeyleri, bir şeyin gerçek olup olmadığını düşünmemizi sağlıyor — bunu gerçekten görüp görmediğimizden bağımsız olarak.

Eski Tesla mühendisi hakkında şoke eden suçlama!

Tesla insansız robot projesi Optimus‘a ait gelişmiş el sensörü teknolojilerinin çalındıgi iddiası gündeme bomba gibi düştü. Bu kapsamda eski çalışan Zhongjie “Jay” Li hakkında hukuki süreç başlatıldı. Şirket tarafından ileri sürülen iddiada Li’nin bu …

Fuji X-E5’in çıkış tarihi açıklandı

Fujifilm, retro görünümlü aynasız serisine yeni bir halka daha ekledi: X-E5. Ağustos 2025’te piyasaya çıkacak olan bu model, sadeleşmiş tasarımı ve geliştirilmiş özellikleriyle hem amatörlere hem de profesyonellere hitap ediyor. X-E5’te yer alan 40 …

ATM’deki sarı tuşun arkasındaki büyük sır ortaya çıktı

Bankamatiklerde sıkça gördüğümüz, genellikle tuş takımının sağ üst köşesinde yer alan sarı silme tuşu, yalnızca yanlış tuşlamaları düzeltmek için değil, aynı zamanda önemli bir kullanıcı güvenliği aracı olarak tasarlandı. Ancak çoğu kişi bu tuşun ne işe yaradığını tam olarak bilmiyor.