Ankara’da Son Hafta Mağlubiyeti: 23 Dakikada 4 Gol, Yine de Yetersiz Kaldı
TFF 2. Lig Beyaz Grup’ta sezonun son haftası büyük heyecanla geçti. MKE Ankaragücü, play-off umutlarını sürdürmek amacıyla İskenderunspor ile karşı karşıya geldi. Başkent temsilcisi, ligin final haftasında gösterdiği etkileyici performansla rakibini 4-1 mağlup ederek sezonu 3 puanla kapattı. Ancak bu galibiyet, Ankaragücü için yeterli olmadı ve grup sıralamasında beklenmedik bir durum ortaya çıktı. 23 DAKİKADA 4 GOL ATILDI Eryaman Stadyumu’ndaki mücadeleye hızlı bir başlangıç yapan Ankaragücü, karşılaşmanın 17 ile 39. dakikaları arasında rakip kaleye ardı ardına 4 gol gönderdi. Mervan Yusuf Yiğit, 17, 32 ve 39. dakikalarda, İsmail Çokçalış ise 25. dakikada fileleri havalandırarak takımının galibiyetinde önemli rol oynadı. Ancak…